Борис Набока, вчитель інформатики: «Інформаційне суспільство потребує від громадян інформаційних компетентності та культури. Пріоритетний напрям роботи вчителя – сформувати мотивацію в кожного учня вчитися протягом всього життя та самовдосконалюватися. Учитель має стати позитивним прикладом у розвитку успішної життєдіяльності учня. Саме цим я переймався протягом останніх п’яти років».
|
Любов Антіпова, вчитель російської мови: «Ознайомилася з сучасними освітніми методиками та технологіями; стимулювали інтерес учнів до навчального предмету, формувала в учнів незалежну точку зору. Впевнена, що справжній учитель – це фахівець високого загальнокультурного розвитку, образного мислення, розвиненої фантазії й уяви, спроможний до імпровізації і творчості».
|
Ірина Бігун, вчитель української мови та літератури: «Ознайомилася з новими оригінальними. Інноваційними ідеями, сучасними методиками та технологіями; досягненнями національної, світової культури; вчилася бути цікавою учням, відчувати себе конкурентноздатною; переймала досвід своїх педагогів-наставників. Вміння раціонально розподіляти час для самоосвіти, ставити перед собою мету».
|
Поліна Драч, вчитель початкових класів: «Ознайомилася із сучасними підходами до інноваційної діяльності в педагогічному середовищі, напрацюваннями педагогів-новаторів з проектних технологій; впевнилася, що самоосвітня діяльність вчителя – це шлях до отримання нової інформації, особливий вид інтелектуальної діяльності, який забезпечує глибоке усвідомлення та засвоєння знань учнями, формує в них досвід творчої, дослідницької діяльності».
|
Світлана Ніколенко, вчитель початкових класів: «Ознайомилася з досвідом вчителів-новаторів міста, області, України. Розширила свої знання та вміння в підборі форм та методів щодо проведення сучасного уроку. Упевнилась, що самоосвітня діяльність – це шлях до мого професійного росту, педагогічної майстерності».
|
Ліна Моренко, вихователь: «Підвищила рівень кваліфікації; брала участь у міських семінарах; вдосконалюю систему спілкування вихователя і учнів, підвищила рівень самоосвіти; розробила виховні заходи з проблеми «Розвиток здібностей учнів»; оволоділа технологією дослідницької діяльності учнів у педагога».
|
Наталя Рябуха, вчитель англійської мови: «Проводити педагогічну діагностику як практику виявлення якості навчально-виховної діяльності. Володіти методикою формування дослідницьких умінь учнів (поєднати різні форми і методи самостійної роботи учнів і методичної підготовки вчителів). Проаналізувати результативність перспективного досвіду».
|
Ольга Руденко, вчитель фізики: «Креативність, компетентність, творчість, уміння використовувати сучасні педагогічні технології для підвищення мотивації навчальної діяльності учнів протягом всього уроку та в позаурочній діяльності».
|
Вячеслав Сабадир, вчитель фізичної культури: «Формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки».
|
Світлана Тунік, вчитель музичного мистецтва: «Самостійний пошук знань і їх використання в умовах творчості, щоб збагатити їх пізнавальну ціннісну орієнтацію. Оволодіння методами і прийомами аналізу перспективного педагогічного досвіду вчителів-новаторів».
|
Микола Бондаренко, вчитель фізичної культури: «Інформація про стан викладання фізичної культури в школі. Обмін досвідом роботи, нові психолого-педагогічні явища серед дітей та методи правильного відношення до таких явищ».
Ольга Корецька, практичний психолог: «Підвищила рівень кваліфікації. Регулярно приймала участь у семінарах-практиках, розвивала творчі здібності, вивчала науково-методичну літературу, чим саме підвищувала рівень самоосвіти».
|