Самоосвіта і самовдосконалення

Педагогічна громада позитивно відмітила практичні кроки вчителів-атестантів щодо оформлення центрального вестибюлю наочністю, приуроченою до 90-річчя школи.

Борис Набока, вчитель інформатикиБорис Набока, вчитель інформатики:
«Інформаційне суспільство потребує від громадян інформаційних компетентності та культури. Пріоритетний напрям роботи вчителя – сформувати мотивацію в кожного учня вчитися протягом всього життя та самовдосконалюватися. Учитель має стати позитивним прикладом у розвитку успішної життєдіяльності учня. Саме цим я переймався протягом останніх п’яти років».

Любов Антіпова, вчитель російської мовиЛюбов Антіпова, вчитель російської мови:
«Ознайомилася з сучасними освітніми методиками та технологіями; стимулювали інтерес учнів до навчального предмету, формувала в учнів незалежну точку зору.
Впевнена, що справжній учитель – це фахівець високого загальнокультурного розвитку, образного мислення, розвиненої фантазії й уяви, спроможний до імпровізації і творчості».

Ірина Бігун, вчитель української мови та літературиІрина Бігун, вчитель української мови та літератури:
«Ознайомилася з новими оригінальними. Інноваційними ідеями, сучасними методиками та технологіями; досягненнями національної, світової культури; вчилася бути цікавою учням, відчувати себе конкурентноздатною; переймала досвід своїх педагогів-наставників.
Вміння раціонально розподіляти час для самоосвіти, ставити перед собою мету».

Поліна Драч, вчитель початкових класівПоліна Драч, вчитель початкових класів:
«Ознайомилася із сучасними підходами до інноваційної діяльності в педагогічному середовищі, напрацюваннями педагогів-новаторів з проектних технологій; впевнилася, що самоосвітня діяльність вчителя – це шлях до отримання нової інформації, особливий вид інтелектуальної діяльності, який забезпечує глибоке усвідомлення та засвоєння знань учнями, формує в них досвід творчої, дослідницької діяльності».

Світлана Ніколенко, вчитель початкових класівСвітлана Ніколенко, вчитель початкових класів:
«Ознайомилася з досвідом вчителів-новаторів міста, області, України. Розширила свої знання та вміння в підборі форм та методів щодо проведення сучасного уроку. Упевнилась, що самоосвітня діяльність – це шлях до мого професійного росту, педагогічної майстерності».

Ліна Моренко, виховательЛіна Моренко, вихователь:
«Підвищила рівень кваліфікації; брала участь у міських семінарах; вдосконалюю систему спілкування вихователя і учнів, підвищила рівень самоосвіти; розробила виховні заходи з проблеми «Розвиток здібностей учнів»; оволоділа технологією дослідницької діяльності учнів у педагога».

Наталя Рябуха, вчитель англійської мовиНаталя Рябуха, вчитель англійської мови:
«Проводити педагогічну діагностику як практику виявлення якості навчально-виховної діяльності.
Володіти методикою формування дослідницьких умінь учнів (поєднати різні форми і методи самостійної роботи учнів і методичної підготовки вчителів).
Проаналізувати результативність перспективного досвіду».

Ольга Руденко, вчитель фізикиОльга Руденко, вчитель фізики:
«Креативність, компетентність, творчість, уміння використовувати сучасні педагогічні технології для підвищення мотивації навчальної діяльності учнів протягом всього уроку та в позаурочній діяльності».

Вячеслав Сабадир, вчитель фізичної культуриВячеслав Сабадир, вчитель фізичної культури:
«Формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки».

Світлана Тунік, вчитель музичного мистецтваСвітлана Тунік, вчитель музичного мистецтва:
«Самостійний пошук знань і їх використання в умовах творчості, щоб збагатити їх пізнавальну ціннісну орієнтацію. Оволодіння методами і прийомами аналізу перспективного педагогічного досвіду вчителів-новаторів».

Микола Бондаренко, вчитель фізичної культури:
«Інформація про стан викладання фізичної культури в школі. Обмін досвідом роботи, нові психолого-педагогічні явища серед дітей та методи правильного відношення до таких явищ».

Ольга Корецька, практичний психолог:
«Підвищила рівень кваліфікації. Регулярно приймала участь у семінарах-практиках, розвивала творчі здібності, вивчала науково-методичну літературу, чим саме підвищувала рівень самоосвіти».