Любов Бондаренко, вчитель української мови та літератури:
«Казковий світ літератури. Проблема, над якою працюю в методичному об’єднанні – «Самоосвіта вчителя української мови та літератури, російської мови та світової літератури як шлях до підвищення професійної майстерності та розвитку здібностей учнів». Моя проблема: «Застосування інтерактивних методів навчання як один зі шляхів підвищення ефективності уроків української мови та літератури та самоосвітньої роботи учнів».
Своєю роботою я хочу: навчити сприймати казковий світ, який навколо нас, через художні образи творів; грамотно і логічно викладати те, про що дізналися; навчити критично мислити; швидко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях; використовувати набуті знання та вміння в житті; уміти планувати стратегію свого життя.»
|
Ірина Лябіхова, вчитель образотворчого мистецтва:
«Творчість підтримує суспільство. Я підвищила рівень кваліфікації шляхом самоосвіти в творчій діяльності, ознайомилась із роботою вчителів-новаторів, брала участь у міський семінарах та майстер-класах.
Набуті знання використовую для творчого розвитку учнів. Вважаю самоосвітню діяльність шляхом до підвищення компетентності, майстерності вчителя та до професійного зросту.
Протягом року працюю над проектом «Підтримай бійця АТО».
За рік, я сама, а також разом з учнями намагалися показати бійцям, що ми про них турбуємося та підтримуємо. Через маленькі листівки, сувеніри, печиво, зроблені власноруч, ми передавали свою любов військовим.»
|
Тетяна Музиченко, вчитель початкових класів:
«Атестація для вчителя стає перевіркою особистого зростання, можливістю поділитися з колегами своїми здобутками та екзаменом на компетентність.
Професійна підготовка вчителя не закінчується у стінах педагогічного навчального закладу. Вона продовжується протягом усієї професійної діяльності педагога.»
|
Людмила Осіпова, вчитель фізичної культури:
«Урок фізкультури – творчий процес, тому намагаюся, щоб на кожному уроці було щось нове і цікаве, щоб діти робили для себе маленьке відкриття. Щоб на цих уроках вони старалися виявляти всебічні здібності, що допоможуть долати і перемагати труднощі, самостійно мислити та досягати поставленої мети.»
|
Наталя Романовська, вчитель світової літератури:
«Школа мого життя. Наша школа для мене – особливий навальний заклад. У перший клас я пішла саме у двадцять другу, вона тоді знаходилася на вул. Островського. Потім, після закінчення вищого навчального закладу, повернулася до рідної школи: уже вчителем. Тут працювала і моя мама – Лариса Панкратова.
За десять років роботи у школі я підготувала собі гідну заміну: мої учениці Наталя Рябуха, Вікторія Дунаєва, Галина Вященко, Ольга Барсукова, Наталя Алішкевич, Олена Переверзєва – тепер вчителі в школі, а Олена Постолюк – як секретар перша помічниця директора.
Зараз я працюю методистом центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради, проте завжди відчуваю себе учителем і не уявляю свого життя без непосидючих п’ятикласників. Хочу бачити їх розумними, допитливими, небайдужими, справжніми патріотами нашої країни.»
|
Ольга Ситник, вчитель початкових класів:
«Атестація – це важливий етап в житті кожного педагога. Вона розкриває динаміку професійного росту, демонструє майстерність, стає підсумком наполегливої професійної діяльності.»
|