Самоосвіта: вчитель – учень5 січня засідання педагогічної ради було зосереджено навколо питань самоосвіти, компетентності вчителя, державних стандартів освіти.

Директор Борис Набока наголосив на визначальній ролі самоосвіти у фаховому зростанні педагогів. «Тільки цілеспрямована самоосвітня діяльність вчителя може забезпечити якісний рівень знань учнів та націлювати їх на саморозвиток».

Тетяна Музиченко як голова методичного об’єднання вчителів початкових класів представила свої розробки, присвячені державним стандартам початкової загальної освіти та їх практичне впровадження, а також контролю та оцінюванню навчальних досягнень учнів початкових класів.

Заступник директора Валерій Прядун виступив із презентацією компаративного аналізу оцінювання досягнень школярів на прикладі учнів 4, 5, 10, 11 класів, порівнявши посеместрову успішність вихованців з української мови, математики, англійської мови та інших навчальних предметів у різних класах.

Більш детально з напрацюваннями в системі самоосвіти кожен педагог може познайомитися на сайті школи, блозі директора та в професійних виданнях, презентованих під час засідання педради.