Рік заснування учнівського парламенту - 1982.

Лідери учнівського самоврядування – 2016

Лідери учнівського самоврядування – 2016

Радники учнівського парламенту – 2016

Радники учнівського парламенту – 2016

Лідери учнівського самоврядування – 2015

 Лідери учнівського самоврядування – 2015

Радники учнівського парламенту – 2015

Радники учнівського парламенту – 2015

Склад Учнівського парламенту - 2014

Склад Учнівського парламенту - 2014

Радники Учнівського парламенту - 2014

Радники Учнівського парламенту - 2014

Склад Учнівського парламенту - 2013

Склад Учнівського парламенту - 2013

Радники Учнівського парламенту - 2013

Радники Учнівського парламенту - 2013

Склад Учнівського парламенту в рік його 30-річного ювілею - 2012

Склад Учнівського парламенту в рік його 30-річного ювілею - 2012

Склад Учнівського парламенту - 2010

Склад Учнівського парламенту - 2010

Склад Учнівського парламенту-2005

Склад Учнівського парламенту-2005

30 років учнівському парламенту25 років учнівському парламентуДепутат учнівського парламентуРадник учнівського парламентуГордість школи

За активну роботу з розвитку учнівського самоврядуванняДиплом ІІІ ступеня переможця обласного конкурсу сайтів навчальних закладівШкола - це мікромодель майбутнього суспільства. Основи громадянського становлення та демократії закладаються з дитячих років, і самоврядування допомагає учням організувати власне життя і життя своїх товаришів. Досвід взаємостосунків, розв’язання конфліктів, виявлення і захисту своїх інтересів, набутий у школі, стане багажем, з яким школярі увійдуть у доросле життя.

Самоврядування - це реальний безперервний процес дедалі ширшого залучення учнів до громадських справ. Одним із найважливіших принципів виховання є забезпечення активної позиції учнів. Суть цього принципу полягає в органічному поєднанні самоврядування, самостійності та ініціативи учнів з педагогами. Виховний ефект самоврядування залежить не стільки від його форм, структури, скільки від демократизації шкільного життя, а структура - це горизонтальна система взаємних зв’язків і сфер відповідальності.

Отже, сьогодні чи не найважливішим завданням навчально-виховного процесу є адаптація юного покоління до системи ринкових відносин, щоб випускники виходили зі стін школи не тільки з певною сумою знань, а й небайдужі до обраної справи, ініціативні.

У 2011 році в Національному конкурсі з розвитку учнівського самоврядування робота шкільного парламенту визнана найкращою та нагороджена Почесним дипломом.

На підтримку ініціативи Учнівського парламенту наказом директора школи №175 від 19.09.2011 затверджено Положення про нагородження Почесним знаком «Гордість школи».